DigiClaims, uw tool voor de aangifte van schadegevallen woning en auto

Uw tijd is kostbaar. Spendeer hem aan wat echt belangrijk is: uw klanten bijstaan. DigiClaims is een digitale interface waarmee u met een paar klikken de schadegevallen van uw klanten aangeeft.

Uw voordelen:

  • 24 uur per dag beschikbaar
  • Snelle opening van het schadedossier
  • Opslaan voor verzending
  • Dossiernummer onmiddellijk beschikbaar

Een vlotte en intuïtieve aangifte:

  • Selecteer de waarborg waarop het schadegeval betrekking heeft;
  • Bezorg alle informatie over de omstandigheden van het schadegeval;
  • Selecteer de delen van de woning of het voertuig die door het schadegeval zijn getroffen;
  • Krijg onmiddellijk een dossiernummer.

DigiClaims woning

Uw voordelen:

  • 100% schadevergoeding voor schadegevallen van minder dan 3.000 euro (onder voorwaarden).
  • Betalingstermijn gegarandeerd: wij verbinden ons ertoe om uit te betalen binnen 15 dagen na ontvangst van het definitieve expertiseverslag (als het dossier volledig is). Als de betalingstermijn wordt overschreden, betalen wij de klant een aanvullende schadevergoeding van 150 euro (van toepassing op schadedossiers geopend vanaf 18 juli 2024).

Uw schadedossier is nu volledig en wordt binnen 8 werkuren behandeld.

DigiClaims auto

Uw voordelen:

  • Tijdwinst: aangifte in 3 minuten afgerond!
  • Versnelde afhandeling van uw dossiers
  • Geïntegreerde zoekfunctie voor erkende garages

Uw schadedossier is nu volledig en wordt binnen 4 werkuren behandeld.

Ontdek ons engagement

Omdat doordachte verzekering betekent dat we dicht bij u en uw verwachtingen staan, hebben we een kwaliteitshandvest opgesteld dat ons engagement belichaamt om u dagelijks beter te ondersteunen.

Zullen we het even over uw klanten hebben?

Elke klant is uniek en heeft specifieke behoeften op verzekeringsgebied. Daarom staan wij voor u klaar om u te adviseren en te helpen bij het beheren van uw dossiers.

Contacteer ons

* Verplichte velden
Contacttype
Maximaal 300 tekens
Sorry, er is een fout opgetreden.
Gelieve over enkele minuten opnieuw te proberen.

Bedankt, we hebben uw vraag ontvangen. We zullen deze zo snel mogelijk behandelen.

Neem contact op met ons team en we komen zo snel mogelijk bij u terug.