Uw verwachtingen, ons engagement
Bij Foyer engageren we ons een verzekeraar te zijn die naar u luistert en die oplossingen en diensten aanbiedt die zijn afgestemd op u en op uw klanten. Dit engagement weerspiegelt het belang van menselijke relaties, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en begrip voor elkaars behoeften en verwachtingen. Onze aanpak steunt op twee belangrijke pijlers, die u in elk van onze acties terugvindt: innovatie en nabijheid.
Nabijheid
In een omgeving waar transacties en contacten steeds meer immaterieel worden, wat leidt tot het onpersoonlijk worden van relaties, zijn wij ervan overtuigd dat menselijk contact essentieel blijft.
Ons kwaliteitshandvest
Lees meer over ons engagement om u elke dag beter bij te staan
Dienst Onderschrijving
- 90% van de oproepen binnen één minuut beantwoord.
- Afwijkingen worden binnen 24 werkuren verwerkt.
Dienst Schade
- Dossiers worden binnen 24 werkuren geopend.
- Betalingstermijn in brand: wij verbinden ons ertoe om uit te betalen binnen 15 dagen na ontvangst van het definitieve expertiseverslag. Als de betalingstermijn wordt overschreden, betalen wij de klant een aanvullende schadevergoeding van 150 euro (van toepassing op schadedossiers geopend vanaf 18 juli 2024).
Uitgebreide telefonische bereikbaarheid
- We zijn langer telefonisch bereikbaar.
Maandag, dinsdag en woensdag:
van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00
Donderdag: van 09:00 tot 12:00.
Vrijdag: van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 16:00.
Buiten deze uren werken we voor u achter gesloten deuren.
Een verzekeraar op mensenmaat
Op de Belgische markt beschikt Foyer over een team op mensenmaat, waardoor we flexibel zijn en kort op de bal spelen, om u zo een persoonlijke service te kunnen bieden. Met minder formalisme en meer menselijkheid beheren we uw dossiers vlotter.
Beschikbaar en luisterend
Onze persoonlijke aanpak uit zich in de snelle respons van onze teams, onze luistervaardigheid en ons inlevingsvermogen, dat centraal staat in onze contacten.
Of u nu een partnermakelaar bent of net begint met Foyer samen te werken, wij engageren ons om voor u klaar te staan en u snel te helpen, zodat u meer tijd kunt besteden aan het ondersteunen van uw klanten.
Innovatie
Innovatie zit diep in het DNA van de Foyer Groep, en is een strategische pijler sinds dag één. Iedere medewerker wordt aangespoord om er actief een rol in te spelen, van idee tot actie.
Daarom is het voor ons vanzelfsprekend om onze grenzen continu te verleggen en u innovatieve oplossingen aan te bieden die ons onderscheiden. Zo waren we bijvoorbeeld pioniers op de Belgische markt met het invoeren van vaste kilometerforfait, en blijven we streven naar oplossingen die uniek zijn op de markt.

Zullen we het even over uw klanten hebben?
Elke klant is uniek en heeft specifieke behoeften op verzekeringsgebied. Daarom staan wij voor u klaar om u te adviseren en te helpen bij het beheren van uw dossiers.
Contacteer ons

Neem contact op met ons team en we komen zo snel mogelijk bij u terug.